Guy Uyttersprot 5e opvolger op de lijst voor de Kamer

Op 19 maart 2019

Guy Uyttersprot, uw vertrouwen meer dan waard!

Guy Uyttersprot (54j) is gemeente- en politieraadslid, en ex-kabinetsmedewerker van staatssecretaris Theo Francken. Begon in 1988 zijn loopbaan in de Kamer van Volksvertegenwoordigers als medewerker van wijlen VU-kamerlid Daan Vervaet, van 1990 tot 2003 van VU-Kamerlid Etienne Van Vaerenbergh en vanaf 2004 van Mark Demesmaeker in het Vlaams Parlement. In 2013 volgde hij Mark naar het Europees Parlement. Sinds 2016 is hij werkzaam op het kabinet van Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken.

In Affligem is Guy sinds lang het gezicht van onze partij. In 1994 nam hij voor de eerste deel aan de gemeenteraadsverkiezingen in Affligem, als kandidaat op een Volksunielijst en werd hij er meteen OCMW-raadslid. Sinds 2000 is hij lid van de gemeenteraad en in 2012 werd hij schepen van Openbare Werken en Mobiliteit en provincieraadslid.

Een man met ervaring in zowel de Wetstraat, als de Dorpsstraat.

Op 26 mei heeft u de keuze. U kunt kiezen voor een groen-rood front dat allerlei belastingen wil heffen op burgers en bedrijven, onrealistische klimaatdoelstellingen oplegt en de deur openzet voor illegale migratie. Kortom : een keuze voor een belastingtsunami, open grenzen en een economische puinhoop.

Of u kunt kiezen voor vooruitgang. Met lagere belastingen en hogere pensioenen. Energie die én duurzaam én betaalbaar is. Met ondernemers die innoveren en scholen die excelleren. Een streng maar rechtvaardig migratiebeleid. En een overheid waarvoor uw veiligheid de eerste prioriteit is.

Kies voor Vooruitgang. Kies N-VA.

Guy Uyttersprot – 5 de opvolger Kamer