Alleen maar kiezer... of mag het iets meer zijn?

Op 10 september 2010

Misschien heeft u bij de laatste federale verkiezingen ook op de N-VA gestemd. De kans is zelfs groot dat u dat voor de eerste keer deed. De redenen waarom kunnen verschillend zijn; net zo divers als de standpunten van onze partij over alle denkbare politieke onderwerpen.

De N-VA afschilderen als een één-thema partij is daarom volstrekt onjuist. De Vlaamse kiezers hebben goed begrepen dat een grotere autonomie voor de gewesten onontbeerlijk is om het welzijn en de welvaart van de Vlamingen te waarborgen. Daarnaast moeten ook de gemeentes waakzaam blijven om de beschikbare middelen op de meest optimale manier te besteden.

Daarom is het goed te weten dat de N-VA afdeling in uw gemeente sinds jaren een zeer degelijke werking heeft. Via haar mandatarissen probeert N-VA Affligem echt te wegen op de beslissingen die u als inwoner aanbelangen.

We streven ernaar om met een eigen lijst bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen even goed te presteren als op het nationale niveau. Daarom versterken wij ons lokale afdeling. Jong of oud, man of vrouw, partijdlid of (nog) niet, als u op één of andere manier een bijdrage wenst te leveren binnen onze afdeling, dan bespreken we dat graag persoonlijk met u.

U kan contact opnemen met:
Guy Uyttersprot - guy.uyttersprot [at] affligem.be
Frank Van Gool - frank.van.gool [at] telenet.be