19 Pajotten in provincieraad

Op 17 december 2012

De provincieraadsleden uit het Pajottenland zijn voor N-VA : Kathleen Bury uit Sint-Pieters-Leeuw, Linda De Dobbeleer-Van den Eede uit Roosdaal, Rita Keymolen-Malfroy uit Asse, Marc Sluysuit Halle en Guy Uyttersprot uit Affligem .Fractievoorzitter is Linda De Dobbeleer-Van den Eede.

Voor CD&V zitten Kris Poelaert uit Herne, Anne Sobrie uit Sint-Genesius-Rode, Lieve Vanlinthout uit Sint-Pieters-Leeuw, Geertrui Van Rompuy-Windels uit Sint-Genesius-Rode en Elke Zelderloo uit Dilbeek in de raad.

Voor Open VLD is het Pajottenloand vertegenwoordigd door Dirk Janssens uit Dilbeek, Hilde Van Overstraeten uit Ternat en Walter Zelderloo uit Dilbeek. Voor SP.A is dat Martine Lemonnier uit Halle. Ze is fractievoorzitter. Voor Groen legde Luc Debraekeleer uit Sint-Pieters-Leeuw de eed af. Voor Vlaams Belang zijn dat Mireille Buyse uit Asse en Daniël Fonteyne uit Galmaarden en voor UF Sophie Stone-Wilmès uit Sint-Genesius-Rode en Philippe Thierry uit Linkebeek. De provincieraad wordt voorgezeten door An Hermans (CD&V).